ITXASORI EGIN GENION OMENALDIA

Hemen dekozue QR kodea. Bertan, bideoak, dokumentuak, agurrak...daude.

ORIENTAZIO TXOKOA

HAU ORIENTAZIORAKO TXOKOA IZANGO DA.INFORMAZIO ASKO IZANGO DOZU.

ORIENTA PROGRAMA

HEMEN SARTU

HEMEN KLIKATU

ARRATIA BHI - AURKEZPEN BIDEOA

GURE INSTITUTUAREN BIDEO ZORAGARRIA BAT DAUKAGU.

HEMEN SAKATU ETA EZAGUTU GAITZAZU

GURASOENTZAKO OHARRAK

INSTITUTUKO WHATSAPP-a

Institutuko INFORMAZIOA WHATSAPPez  jasotzeko grabatu zuen kontaktuen zerrendan hurrengo mugikor zenbaki hau:

Mesedez, EZ ERANTZUN ARRATIA BHI Whatsappik

HIDROGELA

HIDROGELAren erabilera egokia egin behar dela gogorarazi zuen seme-alabei, istripurik egon ez dadin.

COVID 19-AREN ONDORIOZ SORTUTAKO PLANA

LOTURA honetan daukazue oharra

BIZKAIKO ESKOLARTEKO BERTSO IDATZIEN TXAPELKETA 2020

Aurten idatzizko txapelketea online egin dabe Bizkaiko gazteek. Guztira 97 parte hartzaile egon dira eta sarituen artean Arratiako sei dagoz. Holan, 2008an jaiotakoen kategorian, Imanol Kanaletxebarria izan da txapelduna, Marie Ozerinek bigarren egin dau eta Maialen Zautuak hirugarren, hirurak Igorrekoak; 2007an jaioetakoenean, Itziar Agirrezabalaga Areatzakoak bigarren egin dau eta Enara Gallastegi Dimakoak hirugarren saria eroan dau, eta 2005etik 2002ra jaiotakoen kategorian, Aner Zuluaga Igorrekoak hirugarren egin dau.
Urriaren 30ean Gurutze Barainka, institutuko zuzendaria; Illart Gumuzio, Igorreko alkatea; Yasmina Beobide, Areatzako zinegotzia, eta Josu Gorospe, Dimako alkatea izan ziran institutuan sari banaketa ekitaldian.
ZORIONAK!!!
ONDO EGINDAKO LANAK, BETI DEKO SARIA!!!

OOG-rako HAUTESKUNDEAK

OOG partzialki berritzeko hauteskundeak izango dira azaroaren 25 eta 27 bitartean. Hautagaiak aurkezteko epea urriaren 27tik azaroaren 9ra arte izango da.
HEMEN dekozue  gutun bat  guzti honen berri emoteko, wasapez ere bidaliko zaizue.

GURASOEN BATZARRETARAKO AURKEZPENA

Aurtengo Gurasoentzako batzarretan erabilitako materiala, HEMEN dago.