ORIENTAZIO TXOKOA

HAU ORIENTAZIORAKO TXOKOA IZANGO DA.INFORMAZIO ASKO IZANGO DOZU.

ORIENTA PROGRAMA

HEMEN SARTU

HEMEN KLIKATU

ARRATIA BHI - AURKEZPEN BIDEOA

GURE INSTITUTUAREN BIDEO ZORAGARRIA BAT DAUKAGU.

HEMEN SAKATU ETA EZAGUTU GAITZAZU

EBOLUZIOA

EBOLUZIOA DBH4ko ikasleen eskutik

DBH4ko Biologia-Geologia ikasgaiko ikasleek hainbat bizidunen eboluzioari buruzko komikiak egin dituzte. Kontzeptu zientifikoak lantzeko modu ludikoek indarra hartu dute gure eskolan. Jakin nahi al duzue nondik datozen marrazoak, hartzak, baleak, orkak ala gizakia? Begiratu artelan hauek!

Selektibitaterako Aurreiskripzioa

Aurten selektibitate aurreskripziorako  EHUko aplikazio berria eta erraza sortu dute, SARBIDE  izenekoa.

Ikasle bakoiztari emango dizuegu pasahitza bat eta horrekin norberak BEREA sortuko du (gorde ondo). Gero datuak sartuko dituzue (datu pertsonalak, karreren ordena, azterketaren irakasgaiak).Beheko aurkezpenan informazio orokorra duzue eta azken diapositibak prozedura zelan den azaltzen da. Etxean egin dezakezue eta zalantzak izatekotan ostiralean tutoreekin batera argituko ditugu.

HEMEN INFORMAZIO GEHIAGO DEKOZUE

EHU-ko AZOKA BIRTUALA

EHUko azoka birtualean  parte hartu nahi baduzue EHUko karrerei buruz informazioa lortzeko, oraindik aukera daukazue.

Dagoeneko ehuazoka weborrian eskegita dago otsailak 6an izango diren zuzeneko saioen programa.

2021-22 IKASTURTERAKO AURREMATRIKULAZIOA

2021-22 iKASTURTERAKO AURREMATRIKULAZIO EPEA ZABALDU DA.

HEZKUNTZA SAILAK DBHrako ONARPEN PROZEDURA IREKI DU BERRIRO.
PDF HONETAN ZEHAZTAPEN GUZTIAK DEKOZUEZ

HEZKUNTZA SAILAREN ORRIALDERAKO LOTURA

GURASOENTZAKO OHARRAK

INSTITUTUKO WHATSAPP-a

Institutuko INFORMAZIOA WHATSAPPez  jasotzeko grabatu zuen kontaktuen zerrendan hurrengo mugikor zenbaki hau:

Mesedez, EZ ERANTZUN ARRATIA BHI Whatsappik

HIDROGELA

HIDROGELAren erabilera egokia egin behar dela gogorarazi zuen seme-alabei, istripurik egon ez dadin.

COVID 19-AREN ONDORIOZ SORTUTAKO PLANA

LOTURA honetan daukazue oharra

BIZKAIKO ESKOLARTEKO BERTSO IDATZIEN TXAPELKETA 2020

Aurten idatzizko txapelketea online egin dabe Bizkaiko gazteek. Guztira 97 parte hartzaile egon dira eta sarituen artean Arratiako sei dagoz. Holan, 2008an jaiotakoen kategorian, Imanol Kanaletxebarria izan da txapelduna, Marie Ozerinek bigarren egin dau eta Maialen Zautuak hirugarren, hirurak Igorrekoak; 2007an jaioetakoenean, Itziar Agirrezabalaga Areatzakoak bigarren egin dau eta Enara Gallastegi Dimakoak hirugarren saria eroan dau, eta 2005etik 2002ra jaiotakoen kategorian, Aner Zuluaga Igorrekoak hirugarren egin dau.
Urriaren 30ean Gurutze Barainka, institutuko zuzendaria; Illart Gumuzio, Igorreko alkatea; Yasmina Beobide, Areatzako zinegotzia, eta Josu Gorospe, Dimako alkatea izan ziran institutuan sari banaketa ekitaldian.
ZORIONAK!!!
ONDO EGINDAKO LANAK, BETI DEKO SARIA!!!

OOG-rako HAUTESKUNDEAK

OOG partzialki berritzeko hauteskundeak izango dira azaroaren 25 eta 27 bitartean. Hautagaiak aurkezteko epea urriaren 27tik azaroaren 9ra arte izango da.
HEMEN dekozue  gutun bat  guzti honen berri emoteko, wasapez ere bidaliko zaizue.

GURASOEN BATZARRETARAKO AURKEZPENA

Aurtengo Gurasoentzako batzarretan erabilitako materiala, HEMEN dago.