COVID-EN AURREAN INSTITUTUAN HARTU DIREN NEURRI BATZUEN LABURPENA

ITXASO BERNAOLARI OMENALDIA

Itxaso Bernaolari agurra egingo diogu ikastetxean. Omenalditxoa egiteko, bideo bat prestatuko dugu. Horretarako materiala behar dugu; partekatu gurekin, zuen oroitzapenak, agur hitzak, argazkiak, bideoak, marrazkiak ...Inprimaki bat sortu dugu horretarako. Bertan, materiala txertatu leike.ITXASO BERNAOLARI OMENALDIA ESALDIAN SAKATU!!! Eskerrik asko laguntzagatik.

ORIENTAZIO TXOKOA

HAU ORIENTAZIORAKO TXOKOA IZANGO DA.INFORMAZIO ASKO IZANGO DOZU.

ORIENTA PROGRAMA

HEMEN SARTU

HEMEN KLIKATU

ARRATIA BHI - AURKEZPEN BIDEOA

GURE INSTITUTUAREN BIDEO ZORAGARRIA BAT DAUKAGU.

HEMEN SAKATU ETA EZAGUTU GAITZAZU

GURASOENTZAKO OHARRAK

INSTITUTUKO WHATSAPP-a

Institutuko INFORMAZIOA WHATSAPPez  jasotzeko grabatu zuen kontaktuen zerrendan hurrengo mugikor zenbaki hau:

Mesedez, EZ ERANTZUN ARRATIA BHI Whatsappik

HIDROGELA

HIDROGELAren erabilera egokia egin behar dela gogorarazi zuen seme-alabei, istripurik egon ez dadin.

COVID 19-AREN ONDORIOZ SORTUTAKO PLANA

LOTURA honetan daukazue oharra

BIZKAIKO ESKOLARTEKO BERTSO IDATZIEN TXAPELKETA 2020

Aurten idatzizko txapelketea online egin dabe Bizkaiko gazteek. Guztira 97 parte hartzaile egon dira eta sarituen artean Arratiako sei dagoz. Holan, 2008an jaiotakoen kategorian, Imanol Kanaletxebarria izan da txapelduna, Marie Ozerinek bigarren egin dau eta Maialen Zautuak hirugarren, hirurak Igorrekoak; 2007an jaioetakoenean, Itziar Agirrezabalaga Areatzakoak bigarren egin dau eta Enara Gallastegi Dimakoak hirugarren saria eroan dau, eta 2005etik 2002ra jaiotakoen kategorian, Aner Zuluaga Igorrekoak hirugarren egin dau.
Urriaren 30ean Gurutze Barainka, institutuko zuzendaria; Illart Gumuzio, Igorreko alkatea; Yasmina Beobide, Areatzako zinegotzia, eta Josu Gorospe, Dimako alkatea izan ziran institutuan sari banaketa ekitaldian.
ZORIONAK!!!
ONDO EGINDAKO LANAK, BETI DEKO SARIA!!!

OOG-rako HAUTESKUNDEAK

OOG partzialki berritzeko hauteskundeak izango dira azaroaren 25 eta 27 bitartean. Hautagaiak aurkezteko epea urriaren 27tik azaroaren 9ra arte izango da.
HEMEN dekozue  gutun bat  guzti honen berri emoteko, wasapez ere bidaliko zaizue.

GURASOEN BATZARRETARAKO AURKEZPENA

Aurtengo Gurasoentzako batzarretan erabilitako materiala, HEMEN dago.

GURASO BATZARRAK

KURTSO HASIERAKO GURASO BATZARRAK martxan daude.

HEMEN klikatu eta ikusiko duzu noiz den zure seme-alabaren taldearen batzarra. Adi egon, egun eta ordutegi ezberdinak daude.

Gogoratu; bertan kurtsoaren argibideak emango dira. Beraz, oso garrantzitsua da etorrera.

ANIMO!!!

IRAKASLEEN GREBA DEIALDIA

Irakaskuntza arloko sindikatu guztiak deituta, irailaren 15ean, irakasleentzako greba deialdia dago.

HEMEN dekozue azalpenen dokumentua

2020-21 IKASTURTERAKO BERRIAK

2020-21 Ikasturtea irailan hasiko da. Espero dogu azkena baino lasaiagoa izatea.

HEMEN dozue horren inguruko informazioa

.

1. BATXILERGORAKO BIDEA

• 2020/05/06 |
  • ZUZENDARITZA TALDEA

1. BATXILERGOKO IKASGAIEN AUKERAKETA.

Datorren ikasturtean etapa berria hasiko dozue. Aldaketa handiak etorriko dira.BIDEO HONETAN informazio gehiago dekozue.

KLASEKO JARDUERA ETETA

• 2020/03/12 |
  • WEBGUNE KUDEAKETA

COVID-19 koronabirusak gure Erkidegoan izandako aurrerapenaren aurrean, eta Osasun Sailaren jarraibideei jarraituz, jakinarazten dizuegu gure ikastetxean 15 egunetan eskola-jarduera presentziala eteteko erabakia hartu duela Hezkuntza Sailak.

ZELULEN MAKETAK

• 2020/02/20 |
  • WEBGUNE KUADETA

3.D-ko ikasleek zelulen maketak egin dituzte, Biologiako ikasgaian.

Horrela hobeto ikasten dira gauzak,ezta?

IRUDI GEHIAGO

GURASOEN BATZARRETARAKO AURKEZPENA

Aurtengo Gurasoentzako batzarretan erabilitako materiala, HEMEN dago.