COVID-EN AURREAN INSTITUTUAN HARTU DIREN NEURRI BATZUEN LABURPENA

ITXASO BERNAOLARI OMENALDIA

Itxaso Bernaolari agurra egingo diogu ikastetxean. Omenalditxoa egiteko, bideo bat prestatuko dugu. Horretarako materiala behar dugu; partekatu gurekin, zuen oroitzapenak, agur hitzak, argazkiak, bideoak, marrazkiak ...Inprimaki bat sortu dugu horretarako. Bertan, materiala txertatu leike.ITXASO BERNAOLARI OMENALDIA ESALDIAN SAKATU!!! Eskerrik asko laguntzagatik.

CLICKA AQUÍ

ES ES EL TXOKO DE ORIENTACIÓN. AQUÍ TENDRÁS TODA LA INFORMACIÓN NECESARIA.

ORIENTA PROGRAMA

HEMEN SARTU

IR A ENGLISH CORNER

I.E.S Arratia - Vídeo presentación

AQUÍ OS PRESENTAMOS UN MARAVILLOSO VÍDEO DE NUESTRO CENTRO.

HAZ KLIK HEMEN Y CONÓCENOS

GURASOENTZAKO OHARRAK / AVISOS PARA LAS FAMILIAS

INSTITUTUKO WHATSAPP-a

Institutuko INFORMAZIOA WHATSAPPez  jasotzeko grabatu zuen kontaktuen zerrendan hurrengo mugikor zenbaki hau:

Para recibir por WHATSAPP INFORMACIÓN del instituto grabad el siguiente número de teléfono móvil como Contacto.

Mesedez, EZ ERANTZUN ARRATIA BHI Whatsappik
Por favor, NO RESPONDAIS a los mensajes enviados por ARRATIA BHI.

HIDROGELA

HIDROGELAren erabilera egokia egin behar dela gogorarazi zuen seme-alabei, istripurik egon ez dadin.

Os pedimos que recordéis a vuestros hijos e hijas que hagan un uso correcto del HIDROGEL para evitar posibles accidentes.

COVID 19-AREN ONDORIOZ SORTUTAKO PLANA

LOTURA honetan daukazue oharra

BIZKAIKO ESKOLARTEKO BERTSO IDATZIEN TXAPELKETA 2020

Aurten idatzizko txapelketea online egin dabe Bizkaiko gazteek. Guztira 97 parte hartzaile egon dira eta sarituen artean Arratiako sei dagoz. Holan, 2008an jaiotakoen kategorian, Imanol Kanaletxebarria izan da txapelduna, Marie Ozerinek bigarren egin dau eta Maialen Zautuak hirugarren, hirurak Igorrekoak; 2007an jaioetakoenean, Itziar Agirrezabalaga Areatzakoak bigarren egin dau eta Enara Gallastegi Dimakoak hirugarren saria eroan dau, eta 2005etik 2002ra jaiotakoen kategorian, Aner Zuluaga Igorrekoak hirugarren egin dau.
Urriaren 30ean Gurutze Barainka, institutuko zuzendaria; Illart Gumuzio, Igorreko alkatea; Yasmina Beobide, Areatzako zinegotzia, eta Josu Gorospe, Dimako alkatea izan ziran institutuan sari banaketa ekitaldian.
ZORIONAK!!!
ONDO EGINDAKO LANAK, BETI DEKO SARIA!!!

OOG-rako HAUTESKUNDEAK

OOG partzialki berritzeko hauteskundeak izango dira azaroaren 25 eta 27 bitartean. Hautagaiak aurkezteko epea urriaren 27tik azaroaren 9ra arte izango da.
HEMEN dekozue  gutun bat  guzti honen berri emoteko, wasapez ere bidaliko zaizue.

GURASOEN BATZARRETARAKO AURKEZPENA

Aurtengo Gurasoentzako batzarretan erabilitako materiala, HEMEN dago.

GURASO BATZARRAK

KURTSO HASIERAKO GURASO BATZARRAK martxan daude.

HEMEN klikatu eta ikusiko duzu noiz den zure seme-alabaren taldearen batzarra. Adi egon, egun eta ordutegi ezberdinak daude.

Gogoratu; bertan kurtsoaren argibideak emango dira. Beraz, oso garrantzitsua da etorrera.

ANIMO!!!

IRAKASLEEN GREBA DEIALDIA

Irakaskuntza arloko sindikatu guztiak deituta, irailaren 15ean, irakasleentzako greba deialdia dago.

HEMEN dekozue azalpenen dokumentua

NOTICIAS DEL CURSO 2020-21

2020-21 Ikasturtea irailan hasiko da. Espero dogu azkena baino lasaiagoa izatea.

HEMEN dozue horren inguruko informazioa

El curso 2020-21 comenzaá en septiembre. Esperamos que sea más tranquilo que el pasado curso.

AQUÍ teneis toda la información.

.

CAMINO A 1º DE BACHILLERATO

• 2020/05/06 |
  • ZUZENDARITZA TALDEA

ELECCIÓN DE ASIGNATURAS PARA 1º DE BACHILLER..

Datorren ikasturtean etapa berria hasiko dozue. Aldaketa handiak etorriko dira.

El próximo curso comenzaréis una nueva etapa. Habrá grandes cambios.

Si queréis más información: BIDEO HONETAN

CESADA LA ACTIVIDAD ESCOLAR PRESENCIAL

• 2020/03/12 |
  • WEBGUNE KUDEAKETA

COVID-19 koronabirusak gure Erkidegoan izandako aurrerapenaren aurrean, eta Osasun Sailaren jarraibideei jarraituz, jakinarazten dizuegu gure ikastetxean 15 egunetan eskola-jarduera presentziala eteteko erabakia hartu duela Hezkuntza Sailak.

Edozein informazio berri izatekotan ikastetxeko web orrialdean argitaratuko genuke

Ante la progresión del Coronavirus COVID-19 en todo el territorio y siguiendo las directrices del Departamento de Salud del Gobierno Vasco, os informamos que en nuestro centro escolar se suspenderá toda actividad escolar presencial a partir de mañana, 13 de marzo y durante 15 días.

Cualquier información se actualizará y publicará en la web del instituto.

ZELULEN MAKETAK

• 2020/02/20 |
  • WEBGUNE KUADETA

3.D-ko ikasleek zelulen maketak egin dituzte, Biologiako ikasgaian.

Horrela hobeto ikasten dira gauzak,ezta?

IRUDI GEHIAGO

GURASOEN BATZARRETARAKO AURKEZPENA

Aurtengo Gurasoentzako batzarretan erabilitako materiala, HEMEN dago.